Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių gavimo dienos, informuodamas Pardavėją ir užpildydamas Grąžinimo formą.
Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą.
Grąžinamas Prekes Pirkėjas gali pristatyti adresu Pramonės 7A, Alytus, darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 08.00 iki 17.00 valandos. Arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė atitinka 3 punkte nurodytas sąlygas Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.
Pinigai už grąžinamas Prekes, jeigu jos atitinka 3 punkte išdėstytas sąlygas, bus pervesti per 7 (septynias) darbo dienas nuo Prekių gavimo dienos.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias Prekes ir jas pakeisi analogiškomis, tinkamomis Prekėmis.
Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų Prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
Išlaidas susijusias su nekokybiškų Prekių grąžinimu / pakeitimu prisiima Pardavėjas.
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
Apie tai pasakykite Prekes atvežusiam kurjeriui.
Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.
Patikrinkite pakuočių viduje esančias Prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos Prekių grąžinimo procedūrai.
Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui Prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.